РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних



Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000492823<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чудовська І. А. 
Соціокультурний та комунікативний статус реклами як соціальної технології : автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / І. А. Чудовська; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 31 c. - укp.

Подано смислову концепцію реклами як соціальної технології. Визначено статус реклами як соціокультурного та комунікативного продукту. З'ясовано ключову роль тексту та контексту в рекламних практиках, що є базовими для розуміння статусу реклами. Розкрито авторське бачення того, чим є реклама. Проведено соціологічний аналіз реклами, розглянуто доробок соціологів, а також представників суміжних наук, що дозволило здійснити демаркацію та виокремити саме особливості соціологічного підходу до реклами. Показано, які існують розбіжності щодо вибору інструментарію дослідження в соціологічній науці, проаналізовано онтологію самого явища реклами. Подано рефлекцію щодо соціологічних підходів дослідження реклами, розглянуто соціокультурність як одну із властивостей сучасних рекламних практик, розкрито її складові компоненти. Подано характеристики реклами як соціальної технології на та наведено результати авторського емпіричного дослідження політичної щитової реклами. Сисметизовано попередньо одержані результати та подано смислову концепцію реклами, де основна увага сконцентрована навколо агентів, які є носіями та виробниками смислів рекламних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387864 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського