Зоська Я. В. Суспільство споживання в Україні: соціологічна рефлексія : автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / Я. В. Зоська; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 40 c. - укp.Розглянуто соціологічні аспекти суспільства споживання. Проведено теоретичний аналіз символізації споживання в сучасному суспільстві. Зазначено, що демонстративне споживання набуває масового характеру, статусна символізація перетворюється з надлишкової в необхідну. Для України запропоновано концепцію подвійного споживання (символізація символічного споживання). Охарактеризовано матеріальні, інформаційні, інфраструктурні умови формування сучасних практик споживання в Україні. Показано, що споживацтво в українському суспільстві має суб'єктивний характер (за умов обмежених можливостей). На основі відмінностей у споживчих настановах і практиках споживачів виокремлено активних (консьюмери та люмпен-консьмерат), раціональних і консервативних споживачів. Доведено, що сучасне суспільство є комбінованим (поєднує традиційні, модерні та постмодерні форми споживання та способу життя) і водночас формуються риси постспоживчого суспільства (обмеження матеріального споживання). Запропоновано концепцію інформаційно-споживчого суспільства, окреслено тенденцію перенесення споживання у віртуальну сферу. Зазначено, що суспільство споживання еволюціонує в гедоністичне суспільство, де головним об'єктом споживання стають розваги, які мають переважно віртуальний характер і джерело. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*328.93
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА388757 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|