Северіна Т. М. Ціннісна детермінація особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі вищих педагогічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Северіна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2012. - 20 c. - укp.Досліджено проблему ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ. Вперше визначено педагогічні умови реалізації функціональної моделі ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення студентів у навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано зміст поняття "ціннісно-мотиваційна домінанта" та охарактеризовано її складові (когнітивну, афективну, смислову, стимулювальну та діяльнісну). Визначено етапи, критерії та рівні ефективності ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення студентів. Уточнено поняття "особистісне самовдосконалення майбутнього педагога" як процесу усвідомленого, самостійного, цілеспрямованого, творчого зростання майбутнього фахівця, що досягається завдяки самопізнанню, самоосвіті, самовихованню, саморегуляції у самоорганізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.511
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА388480 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|