РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000493354<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Примаченко Н. М. 
Формування маркетингової культури у майбутніх вчителів технологій у процесі навчання основ підприємництва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. М. Примаченко; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Вперше визначено зміст і структуру маркетингової культури майбутніх вчителів технологій як складового компоненту професійно-особистісної культури. Розкрито ефективні педагогічні умови формування даного виду культури. Удосконалено систему підготовки майбутніх вчителів технологій з основ підприємництва запровадженням у навчальний процес ВНЗ запропонованої моделі формування у таких фахівців маркетингової культури. Набула подальшого розвитку проблема дидактичного забезпечення процесу формування у майбутніх вчителів технологій професійно-особистісної культури взагалі і маркетингової зокрема.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + У9(4УКР)0-131.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388910 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського