РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000493520<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Івченко Є. А. 
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. А. Івченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 18 c. - укp.

Проаналізовано діяльність промислових підприємств (ПП) у контексті світових тенденцій. Досліджено сутність і зміст маркетингової стратегії ПП. Обгрунтовано ситуаційний підхід до формування комплексу маркетингових стратегій на основі аналізу взаємодії учасників маркетингового середовища. Узагальнено сучасні підходи до стратегічного аналізу в маркетинговій діяльності ПП. Виявлено можливість послідовного вибору маркетингової стратегії з використанням теорії ігор у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю ПП. Вдосконалено спосіб оцінювання достовірності маркетингової інформаціїї в інформаційному забезпеченні стратегічних рішень за умов формування маркетингової стратегії ПП. Розроблено структурно-параметричну ситуаційну модель в аналізі поведінки учасників ринку промислової продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389356 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського