![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000493520<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Івченко Є. А. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства з використанням ситуаційного підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. А. Івченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 18 c. - укp.Проаналізовано діяльність промислових підприємств (ПП) у контексті світових тенденцій. Досліджено сутність і зміст маркетингової стратегії ПП. Обгрунтовано ситуаційний підхід до формування комплексу маркетингових стратегій на основі аналізу взаємодії учасників маркетингового середовища. Узагальнено сучасні підходи до стратегічного аналізу в маркетинговій діяльності ПП. Виявлено можливість послідовного вибору маркетингової стратегії з використанням теорії ігор у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю ПП. Вдосконалено спосіб оцінювання достовірності маркетингової інформаціїї в інформаційному забезпеченні стратегічних рішень за умов формування маркетингової стратегії ПП. Розроблено структурно-параметричну ситуаційну модель в аналізі поведінки учасників ринку промислової продукції. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА389356 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|