Фіялка С. Б. Редагування навчальної літератури з культурознавства для вищої школи : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.05 / С. Б. Фіялка; МОНМС України, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2012. - 18 c. - укp.Виокремлено соціально-комунікативні функції навчальних книг з культурознавства: інформаційно-пізнавальну, світоглядну, інтегративну, закріплення та перевірки знань, організації процесу читання та запам'ятовування, мотиваційну, евристичну, літературно-особистісну, наочну й естетичну. Запропоновано принцип конструювання навчального видання з культурознавства у вигляді двох взаємодоповнювальних інформаційних блоків - теоретичного й історичного. Систематизовано типові стилістичні, логічні, фактичні, орфографічні та пунктуаційні помилки, виявлені в такій літературі. Створено узагальнену модель навчального видання з культурознавства як комунікативну єдність навчального тексту, ілюстрацій та апарату. Автор електронних навчальних видань (додатків) з культурознавства разом з редактором і програмістом мають забезпечити: багаторівневий виклад матеріалу, поділ тексту на невеликі смислові фрагменти з використанням інтерактивної інфографіки, ергономічність видання, адекватний стиль викладу, доцільність і достатність посилань, наявність мультимедійних додатків, підготовку блоку інтерактивного контрольно-практичного матеріалу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.154.1 + Ч11 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА389795 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|