Касьянова О. М. Педагогічна експертиза розвитку загальної середньої освіти регіону: теоретичний і технологічний аспекти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / О. М. Касьянова; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". - К., 2012. - 44 c. - укp.Висвітлено теоретико-методичні аспекти проблеми експертних досліджень педагогічних систем, розв'язання якої забезпечує розвиток загальної середньої освіти. Проаналізовано сутність основних понять, пов'язаних з експертизою в освіті, відтворено її генезу від появи педагогічного тестування до становлення експертизи як державно-громадського інституту управління освітою. Розкрито особливості та характерні риси педагогічної експертизи, здійснено її розгляд як оцінювальної та дослідницької діяльності. Визначено й обгрунтовано з теоретико-методологічних позицій функції, принципи, форми та методи педагогічної експертизи. Здійснено наукову інтерпретацію особливостей розвитку загальної середньої освіти регіону на засадах концепції сталого розвитку. Розкрито роль і значення педагогічної експертизи в даному процесі. Розроблено та теоретично обгрунтовано модель педагогічної експертизи розвитку загальної середньої освіти регіону, розкрито її концептуальні детермінанти й охарактеризовано структурні компоненти. Експериментально доведено ефективність розробленої моделі. Розроблено й обгрунтовано науково-методичне забезпечення педагогічної експертизи в загальній середній освіті регіону. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА389689 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|