Рощіна С. М. Формування професійної готовності майбутнього вчителя гуманітарних спеціальностей до роботи з обдарованими старшокласниками : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. М. Рощіна; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2012. - 20 c. - укp.Розкрито значущість суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників навчально-виховного процесу для особистісного розвитку учнів і студентів-практикантів, визначено місце та роль освітньо-розвивального середовища навчального закладу. Конкретизовано зміст дефініцій "обдарований учень старшої загальноосвітньої школи", "готовність майбутнього вчителя гуманітарних спеціальностей до роботи з обдарованими старшокласниками", описано технологію розвитку вербального інтелекту школярів, з'ясовано зміст і перелік показників професійної готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до навчально-внховної діяльності з обдарованими учнями. Наведено спецкурси "Методи наукових досліджень", "Планування кар'єри" та "Психолого-педагогічні основи розвитку" (для учнів Х - ХІ класів), методичні рекомендації з використання творчо-інтерактивних форм і методів професійно-предметної підготовки. Обгрунтовано методику оцінювання стану сформованості готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до роботи з обдарованими учнями старших класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА387771 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|