Силко Є. М. Ідея єдності людини і природи в українській педагогічній думці (друга половина XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Є. М. Силко; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2012. - 20 c. - укp.Проведено аналіз категорійно-поняттєвого апарату та методологічних засад дослідження. Проаналізовано філософські, психолого-педагогічні погляди на питання взаємодії людини та природи в історико-філософському аспекті та за умов сучасних реалій розвитку суспільства й освіти. На підставі ретроспективного системного аналізу виявлено вплив подій соціально-просвітницького ренесансу другої половини XIX ст. на генезу ідеї єдності людини та природи. Досліджено етнопедагогічні основи ідеї єдності людини та природи в контексті природоцентризму народної педагогіки. Проведено аналіз зразків усної народної творчості (прислів'я, приказки, загадки, замовляння) в працях вітчизняних етнографів і фольклористів відповідного періоду. На підставі опрацьованих праць відомих українських педагогів, архівних джерел, нормативних документів, матеріалів періодичної преси досліджено основні аспекти проблеми єдності людини та природи в контексті гармонійного розвитку особистості учня. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА388553 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|