Перова С. В. Розвиток ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Перова; МОНМС України, ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 20 c. - укp.Досліджено проблему розвитку ключових компетентностей майбутніх вчителів-філологів у процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ. Висвітлено феноменологію понять "компетентнісний підхід", "компетенція", "компетентність". Розкрито сутність, номенклатуру та місце ключових компетентностей у структурі професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів. Визначено критерії, показники та характеристику рівнів ключових компетентностей вчителів-філологів. Теоретично обгрунтовано модель розвитку ключових компетентностей майбутніх вчителів-філологів у процесі вивчення соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ. Експериментально перевірено та доведено ефективність розробленої моделі. Сформульовано загальні рекомендації з вдосконалення діяльності ВНЗ щодо розвитку ключових компетентностей студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ш. р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА389373 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|