Спіліоті О. В. Формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Спіліоті; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.Теоретико-експериментально досліджено проблему формування музично-інтонаційного мислення майбутніх вчителів музики у процесі фахової підготовки. У ній розкрито сутність музично-інтонаційного мислення, його специфіку та складові компоненти (сприймання, рефлексія, творчість), висвітлено проблему формування музично-інтонаційного мислення у теорії та методиці фахової підготовки майбутніх вчителів музики. Вперше розроблено й апробовано методику формування музично-інтонаційного мислення майбутніх вчителів на основі функціонально-дидактичної моделі, створеної за стандартом IDEF0, визначено педагогічні умови ефективного формування музично-інтонаційного мислення майбутніх вчителів, обгрунтовано критерії та показники сформованості їх музично-інтонаційного мислення. Проаналізовано результати формувального експерименту, доведено їх статистичну достовірність. Вдосконалено методичне забезпечення фахової підготовки студентів ВНЗ музично-педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ310.521
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА389891 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|