Ревенко Т. В. Технології соціальної реклами в діяльності органів влади : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Т. В. Ревенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2012. - 19 c. - укp.Теоретично обгрунтувано напрями вдосконалення організаційно-правових засад використання технологій соціальної реклами в діяльності органів влади України. З'ясовано сутність понять "соціальна реклама" та "технології соціальної реклами органів влади", виявлено низку проблем і недоліків, які стоять на заваді розвитку соціальної реклами в Україні. Узагальнено світовий досвід та українську специфіку функціонування соціальної реклами й її технологій, що дозволяє визначити актуальні напрями розвитку соціальної реклами та класифікувати її технології, зокрема ті, що можуть використовуватись у діяльності органів влади. Запропоновано методичний підхід до оцінки ефективності соціальної реклами, який передбачає розрахунок інтегрального показника її розвитку на основі систематизованих факторів впливу та дозволяє характеризувати специфіку функціонування соціальної реклами в цілому в державі. Обгрунтовано концептуальний підхід до створення організаційно-правового механізму державного регулювання соціальної реклами. Вдосконалено практичні аспекти взаємодії органів влади, діяльність яких пов'язано з використанням соціальної реклами, зроблено пропозиції щодо створення умов для поширення використання технологій соціальної реклами в діяльності органів влади в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)15-3 + С5*333.641.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА389997 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|