Бондарук І. П. Формування критичного мислення дев'ятикласників у процесі навчання історії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. П. Бондарук; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2012. - 20 c. - укp.Уточнено сутність і зміст формування критичного мислення дев'ятикласників у процесі навчання історії. Обгрунтовано актуальність теми, визначено компоненти (аналітично-синтетичний, практичний, альтернативний, оцінний), критерії та рівні сформованості критичного мислення дев'ятикласників. Перевірено методичні умови та розроблено методику формування критичного мислення дев'ятикласників у процесі навчання історії. Хід і результати експерименту дозволяють стверджувати, що запровадження у навчальний процес авторської методики ефективно впливає на підвищення рівня критичного мислення дев'ятикласників. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2 + Ю983.513.1-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА390053 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|