РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000495481<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Котелевська Ю. В. 
Формування маркетингової стратегії просування банківських продуктів : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Ю. В. Котелевська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості маркетингу у банківській сфері. Уточнено поняття банківського продукту, запропоновано методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування банківських продуктів на основі визначення рівня сприйняття споживачами якості банківських продуктів. Обгрунтовано методичне забезпечення зростання лояльності через систему стратегічних альтернатив маркетингу. Побудовано моделі залежності фінансових показників діяльності банку від рівня довіри споживачів. Розроблено методичне забезпечення щодо зростання лояльності споживачів банківських продуктів до банку, яке враховує рівень проникнення банку на ринок і довіру до нього споживачів банківських продуктів. Обгрунтовано інструментарій визначення взаємозалежності рівня довіри й ефективності діяльності банку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390663 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського