Сошнікова О. М. Соціокультурний контекст музейної комунікації : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.04 / О. М. Сошнікова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2012. - 20 c. - укp.Доведено, що музейна комунікація є соціокультурною технологією ствердження якісно нового ступеня цивілізаційного розвитку суспільства як інформаційного, здатного оптимально використовувати інформацію у всіх її проявах. Виокремлено культурософську та філософсько-антропологічну структуру музейної комунікації, елементами якої є всі рівні та сфери музейної діяльності, де експозиція є провідним комунікативним каналом, оскільки саме у ній виявляється внутрішня, символічна, часто знакова, суть речей. Набуло подальшого розвитку культурософське обгрунтування музею як історично обумовленого багатофункціонального інституту соціокультурної пам'яті, за допомогою якого реалізується потреба у відборі, збереженні та репрезентації специфічної групи об'єктів, що усвідомлюється суспільством як цінність, котра підлягає передачі з покоління в покоління. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч7 + Ч771.22
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА390782 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|