Сірик Л. М. Концепції і технології евристичного навчання в сучасній педагогічній науці США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Сірик; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2012. - 20 c. - укp.З'ясовано концептуальні основи, етапи розвитку евристичного навчання в американській педагогіці. Виокремлено сутнісні характеристики технологій евристичного навчання - складної нелінійної системи з пріоритетами пізнавально-творчої самостійної діяльності, стратегічна мета якої - створення особистісно значимого освітнього продукту. Виявлено джерельні першооснови концептуальних ідей і технологій евристичного навчання, серед яких - теоретичні засади гуманістичної і креативної педагогіки, теорія та практика творчої самореалізації особистості, сократівські та сучасні ідеї діалогової взаємодії у навчанні. Обгрунтовано положення, що у процесі розвитку евристичних технологій вони збагачувались такими важливими складовими як спрямованість на самостійну творчість у навчанні, нові принципи, форми, методи та механізми пізнавально-творчої діяльності. Узагальнено американський досвід застосування технологій евристичного навчання у вищій освіті США. Проведено порівняльний аналіз концептуальних основ і технологій евристичного навчання у США, Росії та в Україні. Охарактеризовано організаційно-дидактичні можливості творчого застосування американського досвіду використання евристичних технологій для оптимізації навчального процесу, організаційно-педагогічного вдосконалення інноваційних технологій в сучасних ВНЗ України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА391051 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|