Потоцька О. В. Стильова типологія фортепіанно-виконавської інтерпретації : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О. В. Потоцька; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. - О., 2012. - 19 c. - укp.На основі комплексного дослідження фортепіанно-виконавської інтерпретації як самостійного виду музичної творчості визначено її стильові особливості та типологічні властивості. Феномен виконавської інтерпретації постає в триєдності стилю композитора, його розуміння інтерпретатором та упредметнення процесів музичного-виконавського мислення. Запропоновано погляд на фортепіанно-виконавську інтерпретацію з позиції цілісності способу представлення композиторського стилю як предмету виконавського мислення та виконавського пізнання музики. Результатом дослідження є створення власної стильової типології фортепіанно-виконавської інтерпретації, в основу якої покладено уявлення про риторизований, раціоналізований, емоціоналізований та сенсуалізований виконавські стилі, кожний з яких, відповідно, втілює емоціонально-логічний, логіко-почуттєвий (мисленнєво-емоціональний), почуттєво-інтуїтивний і сенсорний-відчуттєвий способи виконавського мислення та вирізняється за характером фортепіанного звучання. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-712
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА390939 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|