РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000495815<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Громенко Ю. О. 
Правове регулювання рекламної діяльності суб'єктів господарювання : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Ю. О. Громенко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз становлення та розвитку законодавства, яке регулює рекламну діяність в Україні й інших країнах. Розкрито сутність та визначено поняття реклами, рекламної діяльності, порівняльної реклами, державного регулювання рекламної діяльності. Досліджено систему державного регулювання рекламної діяльності України. Виявлено форми недобросовісної конкуренції у сфері реклами та засоби захисту від недобросовісної конкуренції у сфері реклами. Сформульовано висновки, пропозиції та рекомендації, спрямовані на удосконалення правового забезпечення рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.30 + Х839(4УКР)901.326

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390901 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського