Громенко Ю. О. Правове регулювання рекламної діяльності суб'єктів господарювання : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Ю. О. Громенко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2012. - 20 c. - укp.Проведено ретроспективний аналіз становлення та розвитку законодавства, яке регулює рекламну діяність в Україні й інших країнах. Розкрито сутність та визначено поняття реклами, рекламної діяльності, порівняльної реклами, державного регулювання рекламної діяльності. Досліджено систему державного регулювання рекламної діяльності України. Виявлено форми недобросовісної конкуренції у сфері реклами та засоби захисту від недобросовісної конкуренції у сфері реклами. Сформульовано висновки, пропозиції та рекомендації, спрямовані на удосконалення правового забезпечення рекламної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.30 + Х839(4УКР)901.326
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА390901 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|