РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000495828<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бєлєнька Г. В. 
Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах ступеневої підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Г. В. Бєлєнька; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2012. - 38 c. - укp.

Обгрунтовано сутність поняття "професійна компетентність вихователя дошкільного навчального закладу" як реалізована здатність особи вирішувати задачі професійної діяльності на основі фахових знань і умінь, що інтегруються з розвитком особистісних професійно значущих якостей, серед яких провідними є любов до дітей, що поєднується з вимогливістю, емпатія та комунікативність, вимоги до професійної компетентності вихователя ДНЗ у контексті потреб сучасної дитини дошкільного віку (розвинені морально-вольові якості, змістовна обізнаність у доступних для дитини дошкільного віку галузях життя, уміння доцільно організовувати виховання та навчання дитини, зважаючи на її індивідуальні особливості), концепцію формування професійної компетентності вихователів ДНЗ, модель (мета, зміст підготовки, компоненти професійної компетентності, етапи їх формування, основні цикли навчальних дій, методи навчання, очікуваний результат), систему роботи з формування професійної компетентності вихователів за умов ступеневої підготовки, критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісно-професійний), показники і їх прояви (зовнішні та внутрішні) та рівні (некомпетентний, репродуктивний, продуктивний, творчий) сформованості професійної компетентності вихователів дітей дошкільного віку на освітньо-кваліфікаційному рівні "бакалавр". Уточнено змістові характеристики дефініцій "компетентність" та "компетенція": компетенцію розглянуто як наперед задану вимогу до освітньої підготовки (опис повноважень, стандарт, професіограма, дескриптор професії), потенційна можливість особистості, компетентність ви

значено як професійну підготовленість і реалізовану здатність суб'єкта праці до виконання завдань і обов'язків повсякденної діяльності. Удосконалено методичне забезпечення системи роботи з формування професійної компетентності вихователів. Набуло подальшого розвитку положення про структуру професійної компетентності вихователів ДНЗ, роль партнерської суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу у ВНЗ під час формування професійної компетентності вихователів за умов ступеневої системи освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч411.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390909 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського