Чернікова Л. А. Розвиток інформаційно-технологічної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Чернікова; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми розвитку ІТ-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти. Визначено та науково обгрунтовано сутність поняття ІТ-компетентності вчителів, яка визначається як системна якість особистості, що характеризується єдністю професійних знань, умінь і навичок у сфері інформаційних технологій, ціннісних настанов і особистісного ставлення до них. У структурі ІТ-компетентності виділено чотири компоненти (мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний). Охарактеризовано рівні її сформованості (базовий, предметно орієнтований, організаційно-управлінський, корпоративний), визначено їх зміст. Як основні організаційно-педагогічні умови, які мають визначальний вплив на ефективність розвитку ІТ-компетентності вчителя, виявлено й охарактеризовано такі: впровадження в освітній процес в курсовий та міжкурсовий періоди розподіленої схеми навчання, диференціація й інтеграція змісту, форм і методів розвитку ІТ-компетентності вчителів відповідно до її багаторівневої структури, реалізація безперервного науково-методичного супроводу розвитку ІТ-компетентності вчителів з використанням створеного інформаційно-освітнього середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч30 в2:З97
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА391146 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|