РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000496155<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Котикова О. М. 
Теоретико-методичні основи психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. М. Котикова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 36 c. - укp.

Проведено теоретичний аналіз проблем психолого-педагогічної підготовки фахівців і майбутніх юристів зокрема. На основі структурно-функціонального аналізу діяльності юристів охарактеризовані психолого-педагогічні підструктури їх діяльності. Досліджено стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів в університетах України. Розроблено експірієнтально-рольовий підхід до психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів, який передбачає набуття ними психолого-педагогічної компетентності відповідно до етапів експірієнтального навчання та рольової детермінації поведінки та діяльності особистості з метою формування полірольової професійної компетентності майбутніх юристів. Проведено емпіричне дослідження з метою подальшої розробки концепції, моделі, методики практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Запропоновано концепцію практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Умовами формування базової психолого-педагогічної компетентності як міжособистісно-рольової компетентності та спеціальної психолого-педагогічної компетентності як полірольової професійної компетентності визначено: забезпечення провідної ролі досвіду у формуванні компетентностей, етапність і наступність їх формування, набуття компетентностей в процесі рольового розвитку, індивідуалізація навчальних стратегій корекції компетентностей. Розроблено й експериментально перевірено модель практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. Уточнено зміст категорій "компетентність", "досвід", "психолого-педагогічна підготовка", "

практико-зорієнтована психолого-педагогічна підготовка", "психолого-педагогічна компетентність" структурних компонентів психолого-педагогічної компетентності (пізнавальний, мотиваційний, особистісний та поведінковий), критерії, показники та рівні сформованості психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів. Удосконалено науково-методичний апарат дослідження компонентів психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів, розроблено методику впровадження практико-зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів до виконання професійних ролей, яка охоплює три етапи - базової психолого-педагогічної підготовки, професійної психолого-педагогічної підготовки, апробації набутої компетентності в процесі юридичної клінічної практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3-3:Ю9 + Ю9 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391573 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського