Мірошниченко А. А. Евристичний потенціал синергетики в осмисленні розвитку освітніх систем та процесів : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / А. А. Мірошниченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2012. - 19 c. - укp.Розкрито евристичний потенціал застосування синергетики до сфери освіти, особливостей здійснення та розвитку освітніх систем і процесів в контексті постнекласичної ситуації в науці й освіті. Розглянуто можливості методології синергетики у поглибленні предметного поля пізнання світу та використання у сфері освіти, визначено її ідеї та принципи в історичному та теоретичному аспектах. Запропоновано панорамний підхід щодо визначення синергетичної парадигми, подано загальну характеристику різних напрямків використання понятійного апарату синергетики в освітніх процесах. Проведено аналіз понятійного апарата та мови синергетики, розкрито сутність та особливості освітньої синергетики як нового напрямку дослідження освітніх систем, визначено стратегії та механізми використання синергетичної теорії в педагогічній практиці, розкрито місце та роль синергетичної методології в процесі концептуалізації постнекласичної освітньої парадигми. Описано характеристики мережевої моделі освіти як форми структурування постнекласичного освітнього простору в результаті розвитку освітньої сфери за умов інформатизації сучасного суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА391622 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|