Уліщенко В. В. Методика інтерсуб'єктного навчання української літератури в загальноосвітній основній школі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. В. Уліщенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 41 c. - укp.Визначено філософські, психологічні, літературознавчі, дидактичні та методичні засади інтерсуб'єктного навчання української літератури в основній загальноосвітній школі. Розроблено методичну систему, визначено критерії та показники рівнів сформованості таких предметних компетентностей, як художньо-читацька, мовленнєво-комунікативна, етнокультурна, медіакомпетентність. Домінантним обрано принцип інтерсуб'єктності, що передбачає психологічну налаштованість учня на діалог "Я" - "Інший", на розуміння "Іншого", визнання неповторності його суб'єктного світу. Створено систему методів, прийомів, видів діяльності, що спрямовані на активацію емоційно-ціннісної естетичної взаємодії в навчанні української літератури. Введено екстрапольовані з інших сфер науки методи: тренінговий, ейдетичний, медіанавчання. Подано типологію видів діяльності та завдань в інтерсуб'єктному навчанні української літератури відповідно до провідного типу інтелекту, сенсорного каналу сприйняття інформації. Укладено науково-методичне та навчальне забезпечення інтерсуб'єктного навчання української літератури в основній загальноосвітній школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА391802 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|