Поташнюк І. В. Теоретичні і методичні засади застосування здоров'язбережувальних технологій навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / І. В. Поташнюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 42 c. - укp.Уперше розроблено модель здоров'язбережувальної технології навчання, яка базується на впровадженні здоров'яформувальних форм і засобів фізичного виховання в систему життєдіяльності учнів. Впроваджено диференціацію чинників, які формують основи здоров'язбереження в системі навчально-виховного процесу в освітніх закладах: особистісні, середовищні, режимні, рухової спрямованості, соціопобутові. Розкрито взаємозв'язки між кількісними та якісними показниками функціонального стану організму учнів і чинниками негативного впливу на нього освітнього середовища. Визначено характеристики якості життєдіяльності учнів в динаміці їх навчання у I - XI класах ЗНЗ різного типу (школа, гімназія). Розроблено методику організації та управління процесом створення й функціонування здоров'яформувального середовища навчання у ЗНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Р128.94-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА394027 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|