Пузіков Д. О. Формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Д. О. Пузіков; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2012. - 20 c. - укp.Удосконалено поняттєво-категоріальний апарат досліджуваної проблеми, зокрема уточнено поняття "життєва компетентність особистості". Уточнено складові життєвої компетентності особистості. Вперше, як особливу педагогічну проблему досліджено питання формування життєвої компетентності старшокласників у процесі навчання історії. Визначено та теоретично обгрунтовано структуру життєвої компетентності старшокласників, особливості старшого шкільного віку в контексті формування життєвої компетентності особистості, потенціал курсів історії України в старшій школі для формування життєвої компетентності старшокласників. З'ясовано критерії, показники та рівні сформованості життєвої компетентності учнів старшої школи у процесі навчання історії. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування життєвої компетентності старшокласників засобами навчання історії. Набули подальшого розвитку положення щодо форм, методів і засобів навчання учнів старших класів історії України на основі компетентнісного підходу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Т. р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА392037 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|