РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000496659<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Строкаль В. П. 
Методичні засади організації навчальних практик у майбутніх екологів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. П. Строкаль; КМ України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2012. - 24 c. - укp.

Увагу приділено організації навчальних практик майбутніх екологів у процесі фахової підготовки. У розвитку екологічної освіти обгрунтовано роль практичної підготовки фахівців, яка спрямована на засвоєння студентами сучасних, інноваційних методів у галузі їх майбутньої професії, формування у них професійних умінь й навичок для прийняття самостійних творчих рішень за виробничих умов. Визначено напрями наукових досліджень для практичної підготовки фахівців в університетах дослідницького типу: соціально-екологічний, еколого-методологічний з охорони навколишнього природного середовища та збалансованого природокористування, системного аналізу якості навколишнього середовища, еколого-біотехнологічний. Розкрито сутність понять "практична підготовка майбутніх фахівців-екологів", "методика практичного навчання майбутніх екологів", "професійна діяльність фахівців-екологів", "методика організації навчальних практик майбутніх екологів". Виявлено дві складові, які сприяють ефективності методики організації навчальних практик майбутніх екологів: методичну (сукупність методів, прийомів, способів практичної та педагогічної діяльності у процесі практичної підготовки фахівців) та організаційну (складне інституційне утворення підрозділів, форма спільної діяльності викладачів, адміністраторів, студентів). На основі визначених педагогічних умов (створення науково-обгрунтованої структури змісту професійно-практичної підготовки; організація сприятливого середовища практичної та науково-дослідної діяльності у наскрізній підготовці екологів; розроблення методичного забезпечення для практичної підго

товки) розроблено структурно-логічну схему організації навчальних практик, яка включає наступні компоненти - організаційний, змістово-методологічний, діяльнісно-творчий, результативний, що визначають ефективність організації проведення навчальних практик. Експериментальні дані підтвердили ефективність розробленої методики, а запропоновані критерії (репродуктивний, евристичний, творчий) позитивно вплинули на рівень сформованості (високий, підвищений, середній, низький) практичних умінь й навичок у майбутніх екологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)7-211,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392070 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського