Велика І. О. Гендерні стереотипи у німецькомовному рекламному дискурсі : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / І. О. Велика; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 19 c. - укp.Виявлено стереотипи мужності та жіночності, які є класичними з погляду німецькомовної картини світу. Визначено шляхом вибудовування концептополів оцінних номінацій на позначення осіб чоловічої та жіночої статі, а також шляхом аналізу гендерно маркованих паремій. Німецькомовний рекламний дискурс досліджено щодо вербалізації наведених стереотипів, а також проаналізовано за допомогою нового підходу, з урахуванням лінгвістичного й екстралінгвістичного складників гендерних наративів рекламного дискурсу. Лінгвістичний аспект дослідження охоплює граматичний аналіз тексту рекламного повідомлення та лексичний аналіз, що дозволяє поглянути на рекламні наративи як на комплексне явище, врахувати всі їх складники. Під екстралінгвістичним компонентом гендерного наративу розуміють кольорову гаму, персонажів реклами, а також розмір шрифту та структуру рекламного повідомлення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА392209 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|