Коваль С. М. Гендерно орієнтований підхід до навчання та виховання учнів середніх шкіл США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. М. Коваль; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2012. - 20 c. - укp.Проаналізовано зарубіжну та вітчизняну наукову літературу з питання гендера та гендерного підходу в освіті, уточнено зміст базових понять. Аргументовано доцільність упровадження гендерно роздільної освіти й охарактеризовано організацію процесу навчання та виховання в гендерно роздільних школах США. Експліковано можливості творчого використання провідних, інноваційних ідей, технологій і практичного досвіду роздільної за статтю освіти учнів у процесі осмислення й вдосконалення системи середньої освіти України. Обгрунтовано зміст навчального спецкурсу "Основи гендерного підходу в системі середньої освіти США", для реалізації якого створено навчально-методичний комплекс (навчальна програма та посібник для студентів, учителів "Гендерний підхід у системі середньої освіти США: історія та сучасність", структурно-організаційна модель навчально-виховного процесу, розроблена й охарактеризована на основі гендерного підходу). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.332
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА393315 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|