Ковальова С. М. Кейс-метод у системі професійної підготовки майбутніх учителів у Великій Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. М. Ковальова; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 20 c. - укp.Досліджено застосування кейс-методу у професійній підготовці майбутніх учителів у Великій Британії (гнучке поєднання теоретичного та практичного компонентів: практична спрямованість, акцент на самостійну роботу та розвиток критичного мислення студентів). Проаналізовано сучасні підходи до класифікації кейсів відповідно до цілей і завдань процесу навчання, характерних для ВНЗ Великої Британії. Обгрунтовано різновиди методики застосування британських кейсів і структуру роботи з ними у підготовці вчителів. Уточнено зміст базових понять, якими послуговуються британські педагогічні фахівці в галузі вищої освіти - "портфель", "портфоліо", "кейс", "кейс-метод". Удосконалено зміст, форми та методи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів з урахування предметної спеціалізації. Набули подальшого розвитку положення про раціональне співвідношення теоретичної та практичної складової підготовки педагогічних кадрів, перспективи та можливості впровадження англійського досвіду застосування технології "кейс-методу" у професійній підготовці майбутніх учителів в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч481.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА393392 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|