![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000496896<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Підгайний Т. Ю. Розроблення моделей і методів аналізу деформаційних коливань кузовів автобусів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / Т. Ю. Підгайний; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2012. - 20 c. - укp.Запропоновано метод аналізу крутильних і згинно-зсувних коливань кузовів автобусів з застосуванням розрахункових моделей у вигляді багатопроїонових стрижнів. Розроблено метод аналізу деформаційних коливань кузовів автобусів з застосуванням розрахункових моделей у вигляді систем стрижнів, що взаємодіють між собою через пружні шари. Опрацьовано складені стрижневі математичні моделі й алгоритми аналізу крутильних і згинно-зсувних коливань кузовів. Проведено аналіз міцності, деформативності, а також модальний аналіз кузова автобуса методом скінченних елементів і досліджено вплив обшивки та засклення автобуса на характеристики вільних деформаційних коливань кузова. Визначено характеристики вільних коливань кузова автобуса та проведено порівняльний аналіз результатів теоретичних і експериментальних досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-044-016
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА392841 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|