Іваній О. М. Структурно-змістова модель формування правової компетентності майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Іваній; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2012. - 20 c. - укp.З'ясовано суть поняття "правова компетентність майбутнього вчителя", розкрито її структурно-змістові та критеріально-оцінні характеристики. Обгрунтовано структурно-змістову модель формування правової компетентності майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі університету, яка включає взаємопов'язані блоки (концептуально-цільовий, змістовий, технологічний, контрольно-оцінний), доведено її ефективність. Уточнено критерії (когнітивний, процесуальний, особистісно-рефлексивний) та показники рівнів сформованості правової компетентності (компетентнісний, функціональний, елементарний). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА392944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|