Симонова М. Г. Індивідуалізація навчання математики учнів гуманітарного профілю засобами елективних курсів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. Г. Симонова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2012. - 20 c. - укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми індивідуалізації навчання математики учнів гуманітарного профілю засобами елективних курсів. Вперше обгрунтовано необхідність розширення набору елективних курсів, що не входять до профілю "Іноземна філологія", шляхом упровадження елективних курсів математики з уведенням мовного компонента та прикладної спрямованості занять, поглибленого вивчення певних тем із курсу математики рівня стандарту. Охарактеризовано засоби індивідуалізації навчання математики учнів гуманітарного профілю на рівнях предмета, уроку. Вперше розроблено, науково аргументовано методичну систему індивідуалізації навчання математики засобами елективних курсів і з'ясовано її вплив на якість математичної підготовки учнів гуманітарного профілю. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність розробленої методичної системи індивідуалізації навчання математики засобами елективних курсів. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА393067 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|