Ємельяненко М. С. Циклічна симфонія в композиторській творчості XX століття: від жанрової перехідності до інтерстильових властивостей : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / М. С. Ємельяненко; Одес. нац. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. - О., 2012. - 18 c. - укp.Висвітлено стильове мислення в музиці як особливий культурно-історичний феномен, наділений рисами стильової перехідності. Розкрито теоретичний і творчо-практичний зміст музичного явища стильової перехідності, розглянуто значення періоду кінця ХІХ - початку ХХ ст. На основі стилістичного аналізу простежено стильову перехідність творчості таких композиторів, як Г. Малер, Д. Шостакович, Б. Лятошинський, Б.Тищенко, Г. Канчелі. Акцентовано увагу на парадигмі музичного мислення в жанровій галузі циклічної симфонії. В науковий музикознавчий ужиток введено категорію "інтерстиль", обгрунтовано дискурсивний і музикотекстологічний зв'язок цієї категорії з поняттям інтертекстуальності та метатексту. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.040-03(4/8)5/6-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА393431 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|