Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000497574<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Марченко О. В. Освітній простір у культурі пізнього модерну: трансформації та тенденції розгортання : автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / О. В. Марченко; МОНМС України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2012. - 32 c. - укp.Проаналізовано основні тенденції розгортання освітнього простору у культурі пізнього Модерну. Визначенню специфіку його трансформації у вітчизняних соціокультурних контекстах. Запропоновано інноваційну концептуалізацію багатовимірного освітнього простору. Побудовано системно-теоретичну модель, у якій онтологічна перспектива дослідження поєднується з гносеологічною, праксеологічною та культурологічно-педагогічною перспективами. Показано як змінювалися структура і змістове наповнення освітнього простору у контексті соціокультурної динаміки суспільства. Встановлено суспільну і культурну релевантність таких змін. Обгрунтовано можливість типології просторів освіти за змістовими і структурними ознаками через методологічне розрізнення "жорсткого" та "м'якого" просторів освіти, визначені специфічні ознаки цих просторів. Узагальнено історичні типи, джерела та механізми модернізації освіти із урахуванням її просторової визначеності у вимірах локального та екстериторіального. Визначено найбільш оптимальні для сучасного освітнього простору вектори трансформації та управлінські моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА393560 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|