Сидоренко А. В. Психологічні особливості копінг-поведінки вчителів у педагогічній взаємодії з підлітками-девіантами : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Сидоренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.Визначено теоретичні підходи у розумінні змісту і структури копінгу та його застосування у педагогічній діяльності, психологічних аспектів педагогічної взаємодії та особливостей девіантної поведінки підлітків. Розроблено теоретичну модель копінг-поведінки вчителів, що включає зовнішні чинники та внутрішні ресурси, які обумовлюють її вибір. Експериментально виявлено, що підвищення кількості девіантних підлітків у педагогічній взаємодії вчителя знижує його стресостійкість, створює умови для гальмування ефективних виборів копінг-стратегій і актуалізації менш адаптивних в усіх сферах психічної діяльності (когнітивній, емоційній, поведінковій). Обгрунтовано та розроблено програму розвивально-корекційної роботи з оптимізації ефективних копінг-стратегій вчителів у педагогічній взаємодії з підлітками-девіантами, що зумовлює розширення репертуару ефективних копінг-стратегій поведінки вчителя та поступове зниження девіантних проявів підлітків. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-69 + Ю984.030.2-994 + Ю983.620.2-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА394105 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|