Ярошевська М. О. Комунікативні стратегії і тактики у жанрі французького ток-шоу : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / М. О. Ярошевська; МОНМС України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 18 с. - укp.Розроблено класифікацію комунікативних стратегій і тактик учасників ток-шоу у моделях "зовнішньої" (ведучий - телевізійна і студійна аудиторії) та "внутрішньої" (ведучий - гість) комунікації. Встановлено, що у "зовнішній комунікації" ток-шоу комунікативні стратегії та тактики реалізуються через лексичні, граматичні, стилістичні, зображальні засоби, які долучають й утримують увагу глядачів, створюють ілюзію співучасті аудиторії у безпосередній мовленнєвій взаємодії. Комунікативні стратегії і тактики у "внутрішній комунікації" ток-шоу вивчено з огляду на кооперативний чи конфліктний характер мовленнєвої взаємодії. Доведено, що кооперативні стратегії ведучого та гостей ток-шоу вживаються для створення невимушеної та доброзичливої атмосфери спілкування між ними, конфліктні - використовуються для підвищення інтересу телеглядача, більшої видовищності передачі та виражаються переважно через непрямі мовні засоби. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА394470 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|