Шапочка К. А. Формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / К. А. Шапочка; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2012. - 20 с. - укp.Обгрунтовано теоретико-методологічні підходи до формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у процесі вивчення іноземної мови. На грунті психолінгвістичного підходу до вивчення та розвитку мовленнєвої функції здійснено аналіз мовленнєвої діяльності та механізмів формування комунікативних умінь та навичок у молодших школярів, які мають їх порушення в онтогенезі. Запропоновано модель формування комунікативних умінь і навичок у таких школярів у процесі вивчення англійської мови, визначено її компоненти (ціле-мотиваційний, когнітивно-прагматичний, особистісний і рефлексивний). Визначено критерії й охарактеризовано рівні комунікативних умінь і навичок. З урахуванням даних констатувального етапу дослідження розроблено дидактичну модель формування комунікативних умінь і навичок у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у процесі вивчення англійської мови, обгрунтовано комунікативну методику, визначено систему психолого-педагогічних умов їх формування та змістове наповнення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395043 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|