РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000498682<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Василькевич Л. О. 
Організаційно-економічний механізм формування моделі поведінки споживачів на ринку підприємств туристичної сфери : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. О. Василькевич; ПВНЗ "Європ. ун-т". - К., 2012. - 20 c. - укp.

Увагу приділено вирішенню науково-методичних проблем з підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств окремого регіону через формування моделі поведінки споживачів. Надано характеристику поведінки споживачів як системної цілісності елементів, що мають соціально-економічну природу. Розкрито систему показників для її оцінювання та значення факторів впливу на процес формування поведінки споживачів з огляду на рівні її організації та напрямки можливого регулювання. Проаналізовано економічний стан і ефективність маркетингової діяльності туристичних підприємств, розроблено організаційно-економічний механізм формування моделі поведінки споживачів туристичної сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394769 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського