![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000498682<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Василькевич Л. О. Організаційно-економічний механізм формування моделі поведінки споживачів на ринку підприємств туристичної сфери : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. О. Василькевич; ПВНЗ "Європ. ун-т". - К., 2012. - 20 c. - укp.Увагу приділено вирішенню науково-методичних проблем з підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств окремого регіону через формування моделі поведінки споживачів. Надано характеристику поведінки споживачів як системної цілісності елементів, що мають соціально-економічну природу. Розкрито систему показників для її оцінювання та значення факторів впливу на процес формування поведінки споживачів з огляду на рівні її організації та напрямки можливого регулювання. Проаналізовано економічний стан і ефективність маркетингової діяльності туристичних підприємств, розроблено організаційно-економічний механізм формування моделі поведінки споживачів туристичної сфери. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА394769 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|