Рогова О. Г. Духовно-ціннісні орієнтації у посткласичній філософії освіти : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О. Г. Рогова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2012. - 14 c. - укp.Вперше обгрунтовано тезу, що саме на рівні духовно-ціннісних освітніх орієнтацій кристалізується та інтегрується людино- та культуротворча функціональність сфери освіти та узагальнюються основні підходи посткласичної філософії освіти до вирішення проблем ціннісно-соціокультурного наповнення освітньої практики. Доведено, що духовно-ціннісна освіта є складним конструктом, який не може бути зведений до єдиного способу його розгляду, а вимагає застосування методології, орієнтованої на поліпарадигмальне бачення проблеми та конституювання багатовимірного ідейного простору духовно-ціннісної освіти. Запропоновано метапарадигмальну концептуалізацію духовно-ціннісних орієнтацій у посткласичній філософії освіти як комплементарну інтеграцію трьох парадигмальних напрямів: екзистенціального, культуроцентричного та релігійно-гуманістичного. Розкрито внутрішні зв'язки екзистенціальної, культуроцентричної та релігійно-гуманістичної освітніх орієнтацій, які утворюються навколо спільної мети - формувати в особистості, що зростає, таку систему цінностей, яка б інспірувала та скеровувала процес її самовдосконалення у напрямку досягнення нової якості життя, сприятливої для духовного розвитку особистості та суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю217.1 + Ч30 в2:Ю9
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА395764 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|