Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000499058<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шерстюк С. В. Маркетингова стратегія розвитку садівництва : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / С. В. Шерстюк; Полтав. держ. аграр. акад . - Полтава, 2012. - 20 c. - укp.Досліджено зміст і особливості маркетингової діяльності в сільському господарстві. Узагальнено особливості агромаркетингу в садівництві. Розкрито сутність збутової діяльності на ринку продукції садівництва та методичні аспекти визначення ефективності садівництва в системі аграрного маркетингу. Досліджено сучасний стан і тенденції розвитку вітчизняного садівництва за умов поступу до ринку. Проаналізовано поточну кон'юнктуру ринку плодів і ягід в Україні. Оцінено розвиток зовнішньої торгівлі плодоягідною продукцією та визначено її вплив на конкурентоспроможність галузі. Обгрунтовано маркетингову стратегію розвитку садівництва України. Розроблено концептуальні підходи до її формування та реалізації. Здійснено комплексний прогноз розвитку вітчизняного садівництва та ринку плодів і ягід на період до 2025 р. Розроблено концепцію розвитку галузі на інтеграційних і кластерних засадах, запропоновано етапність її реалізації та окреслено повноваження учасників просторових об'єднань. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.154.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397849 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|