Бельмаз Я. Структура та зміст курсів підготовки докторів наук до роботи у вищих навчальних закладах США / Я. Бельмаз // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 4-9. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему підготовки майбутніх докторів наук до роботи у вищій школі. Наголошено, що, здобувши докторський ступінь, учений не завжди готовий до специфіки роботи у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Саме тому докторські програми у США адаптовано до підготовки роботи майбутніх викладачів у вищій школі. В основі більшості програм підготовки докторів наук у Сполучених Штатах Америки лежить програма "Підготовка майбутніх викладачів". Розглянуто зміст і структуру курсів такої підготовки у США. Серед основних форм підготовки майбутніх викладачів виділяють такі: лекція, семінар, практикум, презентація, відвідування кампусів ВНЗ різних типів, складання портфоліо, написання та захист дисертації тощо. Проаналізовані курси спрямовані на підготовку до ефективної діяльності викладача вищої школи у всіх сферах: викладання, наукова робота, суспільна діяльність. Програма "Підготовка майбутніх викладачів" визнана на національному рівні й відкриває перспективи для майбутніх докторів наук. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 р(7СПО)4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|