Головін М. Методика викладання програмування в контексті трикомпонентної моделі пам'яті / М. Головін // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 39-46. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто методичні аспекти викладання практичного навчального програмування в контексті, трикомпонентної моделі пам'яті, нейрокогнітологічної інтерпретації цієї моделі та графічної формалізації ментальної, когнітивної, структурної схеми об'єкта навчання - програми. Проаналізовано вплив на навчання емоційного складника нервової діяльності. Наведено оригінальну модель навчального процесу, механізм якої базується на графічно формалізованій когнітивний структурній схемі об'єкта вивчення. На прикладі абстрактно-логічних дій, що відбуваються в процесі освоєння практичного програмування, описано роботу моделі. Показано, що наведені підходи надають змогу деталізувати когнітивні процеси, що відбуваються в полі уваги під час навчальних діях стосовно таких складних об'єктів, як програми. Матеріали надають теоретичну платформу для широкого спектра методичних рекомендацій. Частину таких рекомендацій представлено в роботі. Індекс рубрикатора НБУВ: З973 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|