Кендзьор П. Полікультурний вимір навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу / П. Кендзьор // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 96-101. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Актуальність упровадження полікультурного виховання в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи полягає в потребі виховувати активного суб'єкта діяльності та спілкування, здатного до творчого розвитку, пізнання, ефективної комунікації, взаємодії та співпраці в багатокультурному середовищі. Реалізація завдань полікультурного виховання в навчально-виховному процесі відбувається через інтеграцію полікультурного компонента в зміст навчальних дисциплін соціогуманітарного циклу, а також використання виховних можливостей уроків, під час яких відбувається формування базових цінностей, утверджується діяльнісний аспект навчально-виховного процесу, що сприяє формуванню полікультурних здатностей вихованців. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|