Присакар В. Використання творів Тараса Шевченка на уроках історії України як ефективний засіб формування в учнів національної самосвідомості / В. Присакар // Проблеми дидактики історії. - 2011. - Вип. 3. - С. 97-106. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Окреслено шляхи ефективного використання історичних творів Т. Г. Шевченка з метою формування в учнів національної самосвідомості. Аргументовано, що саме на уроках історії України є унікальна можливість сформувати патріотичні почуття підростаючого покоління. Проаналізовано історичні твори поета та методику роботи вчителя щодо використання їх на уроках. Здійснено експеримент в ряді НВК Хмельницької області з метою вивчення динаміки розвитку національної самосвідомості учнів VIII - IX класів через засоби використання творів Т. Г. Шевченка у процесі вивчення історії України. Намечены пути эффективного использования исторических произведений Т. Г. Шевченко с целью формирования у учащихся национального самосознания. Аргументировано, что именно на уроках истории Украины есть уникальная возможность сформировать патриотические чувства подрастающего поколения. Проанализированы исторические произведения поэта и методика работы учителя по использованию их на уроках. Осуществлен эксперимент в ряде НПК Хмельницкой области с целью изучения динамики развития национального самосознания учащихся VIII - IX классов, используя произведения Т. Г. Шевченко при изучении истории Украины. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 + Т. р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|