Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. для студентів ВНЗ, які навчаються за освіт.-проф. програмою магістра зі спец. "Маркетинг" / В. В. Россоха, О. В. Гуменна, К. В. Пічик, Н. В. Романченко; ред.: В. В. Россоха. - Київ : ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2014. - 242 c. - Бібліогр.: с. 239-240 - укp.Розкрито сутність, завдання та місце маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Розглянуто питання стратегії, що включає втримання конкурентних переваг, інтенсивного зростання, творчої імітації та аспекти стратегічного аналізу. Висвітлено особливості маркетингового управління на ринку промислових і споживчих товарів. Увагу приділено проблемам планування, організації, мотивації та контролю за досягненням маркетингових цілей у практичній діяльності вітчизняних підприємств. Запропоновано методичний підхід до інформаційного забезпечення, визначення ефективності маркетингового менеджменту та основних положень його здійснення на міжнародному ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА777541 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|