РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000500340<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2014 р., Одеса / ред.: Г. О. Оборський, С. В. Філиппова, М. А. Окландер; Одес. нац. політехн. ун-т, Всеукр. громад. орг. "Укр. асоц. маркетингу", Наук. портал "Економіка: реалії часу", Ун-т прикладних наук. - Одеса : ТЕС, 2014. - 232 c. - укp. - рус.

Розглянуто адаптацію традиційного комплексу маркетингу до використання в Інтернет-середовищі. Вивчено біометричні технології у цифровому маркетингу. Обгрунтовано використання сигмоїдних кривих у моделюванні рекламного ефекту. З'ясовано теоретичні основи інноваційної діяльності підприємств машинобудування. Приділено увагу плануванню заходів щодо зростання обсягів реалізації продукції. Здійснено маркетингове дослідження ринку спеціалізованих ЗМІ. Проаналізовано використання рефлексивного підходу в процесах формування та стимулювання попиту в електронній торгівлі. Охарактеризовано лояльність і ентузіазм споживачів як важливі відмінності у SEO-оптимізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 ф я431 + У9(4УКР)290-211.1 ф я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781770 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського