Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000500340<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2014 р., Одеса / ред.: Г. О. Оборський, С. В. Філиппова, М. А. Окландер; Одес. нац. політехн. ун-т, Всеукр. громад. орг. "Укр. асоц. маркетингу", Наук. портал "Економіка: реалії часу", Ун-т прикладних наук. - Одеса : ТЕС, 2014. - 232 c. - укp. - рус.Розглянуто адаптацію традиційного комплексу маркетингу до використання в Інтернет-середовищі. Вивчено біометричні технології у цифровому маркетингу. Обгрунтовано використання сигмоїдних кривих у моделюванні рекламного ефекту. З'ясовано теоретичні основи інноваційної діяльності підприємств машинобудування. Приділено увагу плануванню заходів щодо зростання обсягів реалізації продукції. Здійснено маркетингове дослідження ринку спеціалізованих ЗМІ. Проаналізовано використання рефлексивного підходу в процесах формування та стимулювання попиту в електронній торгівлі. Охарактеризовано лояльність і ентузіазм споживачів як важливі відмінності у SEO-оптимізації. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 ф я431 + У9(4УКР)290-211.1 ф я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА781770 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|