Горбач О. В. Складні неологізми: структурно-семантичний та функціонально-прагматичний аспекти (на матеріалі лексики маркетингу сучасної німецької мови) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / О. В. Горбач; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2014. - 19 c. - укp.Дослідження присвячено неології як науці про нові слова, неологізації як процесу виникнення нових складних слів через найпоширеніший у німецькій мові спосіб словотвору - словоскладання, а також неологізмам як результату процесу неологізації, як новим складним лексичним одиницям у сфері маркетингу. Сформульовано власне визначення процесу словотвірної неологізації та словотвірного неологізма. Виокремлено комплекс мовних та позамовних чинників, що сприяють виникненню та функціонуванню аналізованих лексичних одиниць. Висвітлено основні шляхи появи неологізмів-композитів, серед яких словотвірна деривація, семантична деривація, термінологізація, запозичення. Виявлено словотвірні типи, структурний склад та словотвірні та етимологічні особливості складових компонентів складних неологізмів-іменників. Встановлено перевагу атрибутивних композитів, характерними ознаками яких є дефінітивність та семантична спеціалізованість. З'ясовано особливості функціонування складних неологізмів-іменників у мові, стилістично маркованих у мовленні та їх функції, визначено прагматичний компонент значення та наявність прагматичної інформації у семантичній структурі складного неологізму. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-323 + У010.322 в3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА408789 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|