РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000500557<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калайтан Н. Л. 
Психологические основы рекламы и Publik Relations : учеб. пособие / Н. Л. Калайтан, А. А. Макаренко, Е. К. Яковенко, Н. В. Баринова; Нац. аэрокосм ун-т им. Н.Е. Жуковского "Харьков. авиац. ин-т". - Харьков : ХАИ, 2014. - 55 c. - Библиогр.: с. 53-54 - рус.

Рассмотрены основные виды и направления рекламной деятельности. Описаны важные исторические этапы развития рекламной отрасли. Освещены психологические подходы и возможности их применения в рекламной практике. Изложены составляющие психологической эффективности рекламы, а именно особенности создания эффективного рекламного образа, методы привлечения внимания в рекламе, понятие уникального торгового предложения, правила создания эффективного рекламного текста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782096 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського