Любченко І. І. Педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / І. І. Любченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 21 c. - укp.Розглянуто проблему розвитку логічного мислення у старших дошкільників. Обгрунтовано педагогічні умови розвитку логічного мислення у старших дошкільників (взаємозв'язок змісту пізнавальної, мовленнєвої й ігрової діяльності дітей; наявність інформаційно-методичного супроводу розвитку логічного мислення дітей; занурення дітей в активну пізнавально-дослідницьку діяльність). Визначено зміст поняття "логічне мислення у старших дошкільників". Уточнено поняття "розумові операції". Виявлено критерії (гносеологічний, конструктивний, мовленнєво-мислительний, оцінно-рефлексивний), показники та охарактеризовано рівні (достатній, вище задовільного, задовільний, низький) розвитку логічного мислення у старших дошкільників. Розроблено модель, що містить етапи (інформаційно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, креативно-дослідницький, оцінно-рефлексивний), форми та методи роботи з реалізації педагогічних умов розвитку логічного мислення дітей старшого дошкільного віку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА408810 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|