Штовба О. В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навч. посіб. / О. В. Штовба; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 c. - Бібліогр.: с. 84-90 - укp.
Розглянуто ключову термінологію та історію брендингу. Приділено увагу процесу реєстрації товарного знака та його юридичному захисту. Наведено систему класифікації товарних брендів. Охарактеризовано переваги та недоліки видів брендів. Подано інформацію про сучасні підходи до рекламування бренду.
Шифр НБУВ: ВА782507Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"