РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000500970<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Штовба О. В. 
Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навч. посіб. / О. В. Штовба; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2014. - 90 c. - Бібліогр.: с. 84-90 - укp.

Розглянуто ключову термінологію та історію брендингу. Приділено увагу процесу реєстрації товарного знака та його юридичному захисту. Наведено систему класифікації товарних брендів. Охарактеризовано переваги та недоліки видів брендів. Подано інформацію про сучасні підходи до рекламування бренду.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 я73 + У9(4УКР)421.0-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782507 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського